Selling Fast!!

Home » , , » Suamiku dan Vivix

Suamiku dan Vivix

Kisah Vivix

Vivix

Hari ini saya nak share pengalaman saya dengan Vivix. Sebelum ni walaupun hampir setahun bersama Shaklee, saya amat berkira untuk membeli Vivix walau saya tahu Vivix adalah produk masterpiece dalam Shaklee, sebab saya fikir saya tak mampu. Bagi saya harganya mahal.

Tapi bulan ni, Mac 2016 saya cuba mengubah tanggapan tersebut kerana sebenarnya kesihatan orang tersayang itu jauh lebih berharga dari wang ringgit. Wang ringgit masih boleh dicari tetapi kehilangan insan tersayang akibat masalah kesihatan, pasti akan menimbulkan kekesalan tidak terhingga suatu hari nanti. Kenapa saya cakap begitu? sebab insan tersayang nilainya infiniti..kasih sayang tak mampu boleh ditukar. Jadi apalah sangat dengan harga Vivix tu. hanya kerana kita kedekut, kita biarkan insan tersayang menderita sakit yang in sha Allah jika kita berikhtiar, ada penawarnya..maybe dengan Vivix.

Suami saya memang suka makan, susah nak telan supplemen yang berbentuk kapsul atau tablet tetapi kelebihannya, dia suka bersenam. Suami saya menderita diabetes sejak 2009 dengan bacaan 23 masa tu. Faktor pemakanan dan keturunan juga kurang senaman masa tu sehingga memerlukan ubat. Tetapi suami bertegas untuk tidak bergantung dengan ubat, maka dia kena bersenam untuk tingkatkan fungsi insulin kerana masa itu beliau baru berumur 32 tahun. Masih muda kan...diabetes memang tak kira usia.

Saya mula mengenali Shaklee pada 29 Dec 2014, tetapi masa tu saja nak bg kulit cantik. Tapi tahun ni saya mula nak fokus kepada kesihatan suami apatah lagi kami baru kehilangan anak tersayang. saya taknak kehilangan suami akibat kelalaian kami menjaga kesihatan dirinya pula. Saya mula cuba memberi pelbagai supplement Shaklee yang sesuai untuk diabetes seperti Vitamin C, alfalfa, b kompleks, Gla dll..tapi macam nak berperang. Dia makan dalam keadaan terpaksa je, selalu kena skip dan dos tak pernah cukup. Jadi nak nampak kesan susah la.

Bulan ni saya terus nekad nak cuba Vivix. Dia mula2 tak berapa setuju tapi akhirnya akur. Mula2 dia amik, dia rasa suka dan tidak mencemeh seperti selalu saya beri supplemen lain. Selepas seminggu, dia mula bagi feedback yang badan rasa segar bila bangun pagi, dah tak lenguh2 badan.
Sekarang dia sendiri akan minum tanpa saya perlu suapkan lagi Vivix. kalau dia ternaik bilik tidur, sanggup turun ke bawah semata2 untuk telan Vivix. hebat betul penangan Vivix buat suami saya.

Tadi setelah sekian lama saya memujuk untuk pegi cek darah dia, dia pulak volunteer ajak pegi cek. last cek bacaan gula dia adalah bulan Dec 2015, selepas makan dan bacaan dia adalah 20. Tadi selepas makan ( nasi goreng dan teh o ais), bacaan dia hanya 13. walaupun tak begitu baik, tetapi atleast ada penurunan berbanding sebelum ini. Ini adalah hasil 3 minggu suami saya consume Vivix dalam keadaan tidak mengawal pemakanan. saya yakin, jika dia mengawal pemakanan disamping konsisten mengambil Vivix, in sha Allah bacaan gula mesti lebih baik.

Suami saya sangat seronok sehingga sanggup buat stok Vivix dan nak hadiahkan satu botol Vivix buat ibunya di kampung. ( juga mengidap diabetes). Saya tentu lagi seronok jika kesihatan suami saya semakin baik. Doakan beliau istiqomah dan kesihatan beliau semakin baik ya.
Alhamdulillah, akhirnya saya temui penawar untuk suami saya melalui Vivix. Mahal bagi setengah orang tapi murah jika melibatkan kesihatan kerana kesihatan jauh lebih mahal dari kebendaan.

Jika anda berminat untuk mencuba dengan Vivix, cepat rebut peluang ini kerana bulan ini ada promosi pembelian Vivix:
1.  Beli 2 botol dapat 5% diskaun
2. Dapat keahlian percuma dengan 2 botol pembelian
3. Cash rebate 5%.
4. Penghantaran Percuma
Saya akan konsult anda sehabis baik dan semampu saya.

Harga Retail: RM 503.50

Harga Diskaun Saya: RM 430  (Anda Jimat RM 73.30 )


*Harga di atas tidak termasuk harga pos RM10.60 (Semenanjung), RM21.20 (Sabah/Sarawak).



Penafian! Segala maklumat mengenai produk di blog ini bukanlah bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Pihak kami tidak akan bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang masalah atau kemudaratan hasil daripada bacaan di blog ini Terima kasih..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...