Promosi Gempak Bulan Ini (Mei 2015)

Promosi Shaklee Sempena Ulang Tahun ke 100
Promosi Shaklee Sempena Ulang Tahun ke 100

Promosi Shaklee Sempena Ulang Tahun ke 100

Wow..jeles i tau..sebab bulan ni sapa yang daftar jadi ahli dengan pembelian satu produk, dapat vita lea bernilai RM94.08..PERCUMA sempena ulangtahun Shaklee ke-100.

Masa saya daftar dulu tak dapat pun promosi gini..so sangat rugi sapa yang tak grab peluang ini.harga nk daftar jadi ahli pun lagi murah dari produk Vita Lea ni..kalau cheq la..cepat2 daftar..

So sapa2 yang berminat nak dapatkan vita lea secara percuma ni..jangan tunggu lama2..hubungi saya ok.

SMS/WA: 013-2783475 (Salina)

Vita Lea ni produk tertua Shaklee..


Chewable Vita-C 100 mg

Chewable Vita-C 100 mg
Chewable Vita-C 100 mg
Chewable Vita-C 100 mg (90 tablets)

Vitamin C memainkan peranan penting dalam memelihara kandungan antioksidan semulajadi tubuh dan juga penting untuk tulang, gigi dan gusi yang sihat serta keseluruhan kesihatan yang baik. 

Vitamin C tambahan diperlukan bagi ibu-ibu mengandung dan yang sedang menyusukan bayi di mana diet harian sahaja tidak mampu memberikan vitamin C yang mencukupi. Chewable Vita-C dengan rasa limau dapat menyediakan vitamin C setara 1½ buah oren. Ia ideal juga untuk kanak-kanak atau sesiapa sahaja yang sukar untuk menelan pil.

Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.

Harga Retail: RM39.75

*Harga di atas tidak termasuk harga pos RM10.60 (Semenanjung), RM21.20 (Sabah/Sarawak).

Collagen Powder

Collagen Powder
Collagen Powder

Collagen Powder (15 sachets)

“Untuk rasa lebih sihat, kulit lebih muda menawan”

Shaklee Collagen Powder merupakan suplemen kolagen hebat yang mengandungi 4,000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah. Kolagen bermolekul sangat ringan Shaklee, kira-kira 1,000 Dalton*, dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

Tujuh bahan utamanya termasuk, ekstrak biji benih Camellia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerangkerangan, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luaran.

Shaklee Collagen Powder mudah larut dengan minuman dan makanan kegemaran anda. Setiap hidangan dipek di dalam satu uncang untuk memudahkan anda menggunakannya secara segera pada bila-bila masa dan di mana saja.

Harga Retail: RM315.88

*Harga di atas tidak termasuk harga pos RM10.60 (Semenanjung), RM21.20 (Sabah/Sarawak).

Vivix Shaklee

Vivix Shaklee
Vivix Shaklee

Vivix Shaklee (150 ml) 


“Revolusi Penemuan Terbaru”
Pemakanan berkhasiat memainkan peranan yang amat penting dalam penjagaan kesihatan kita. Dengan menambahkan nutrien polifenol yang diekstrak daripada buah-buahan dan tumbuh-tumbuhan ke dalam diet pemakanan harian dapat memberikan kesihatan yang berpanjangan dan juga meningkatkan tenaga yang diperlukan untuk menjalankan aktiviti harian.

Shaklee membawakan Vivix™ untuk anda, satu minuman campuran botanikal yang penuh dengan kebaikan bagi mengekalkan kesihatan badan dan enak rasanya!.

Kebaikan:

  • Memelihara keseluruhan kesihatan.
  • Membantu anda berasa lebih berharga.
  • Menguatkan sistem imun. 
Vivix mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan.

Harga Retail: RM503.50

*Harga di atas tidak termasuk harga pos RM10.60 (Semenanjung), RM21.20 (Sabah/Sarawak).



Testimoni Set Kulit Shaklee

Set Kulit Shaklee

Harini saya nk kongsi testimoni sendiri setelah 3 bulan menggunakan set kulit shaklee.ini kira ekslusif sbb sy x pernah share testimoni muka sy dlm mn2 blog n fb..maluu..tp demi nk tunjukkan keberkesanan set kulit ni utk sy yg mungkin boleh memberi manfaat kepada saudara saudari di luar sana..sy gagahi jua..hehehe.suami pun benarkan dgn syarat jgn tunjuk muka penuh..sy yg menurut perintah..jd bg yg tak percaya..boleh jumpa berdepan klu nk tgk sy tipu atau tidak.

Semlm sy bgtau ni hasil 3 bulan..klu 3 thn..tunggu naa..walau ramai dh tegur perubahan sedikit muka sy..tp yg lebih bmakna bila suami sendiri tegur..eh..muka npk dh mkn ok.."wahhh..rs mcm terbang di awan biru..senyum klu boleh sampai ke telinga..lama dah tak tersipu2 malu..bkn sng en suami nk puji mak jemah oii..


Nanti kita update lg ya klu kulit kita makin ok..ni xde edit2 bg licin n flawless..ni original dr cahaya kamera..

setakat arini sy mmg bpuas ati dgn shaklee..ni la rs supplement yg sy boleh mkn lama n agk berdisiplin..cuma klemahan sy tgh proses elak minum nescafe..addicted..klu sy xamik kafein..rasa kulit sy mb much2 better than this..disebabkan sy kurang disiplin dr segi mkn minum..lmbt sket resultnya..

Nnt once bjaya reduce n stop kafein..i eill update result kulit sy dgn set shaklee ok..

So..bg yg nk berubah mjadi owesome kulit muka..bosan asyik kulit rupe itu je..moh le pm sy..sy sgt memahami sbb dy pun dlm situasi yg sama..kita berusaha..insyaAllah betjaya..biar lambat asal bjaya dr xde usaha utk berubah lgsg..

NO.TEL:013-2783475 (Salina)
COD:Sekitar puchong, putra height


Set kulit Shaklee

Set Kulit Shaklee

Perkara utama menyebabkan saya terjebak dengan Shaklee adalah kerana bosan dengan keadaan kulit sedia ada..habaq mai jenama pa tak try..dari murah sampai mahai..kebanyakkan saya dah cuba..antaranya SKII, dermatologica, kose..dll..tp hasil tidak seperti diharapkan sebab sume tu utk luaran..saya mencari produk yang mencuci dr dalam..hinggalah hati terbuka utk mencuba Shaklee selepas melihat wajah adik ipar kurang parut selepas consume vit e shaklee..

Saya pun memulakan langkah awal dengan menghubungi kawan sekolah dulu yg sy tahu sgt hebat dlm Shaklee..klu tak ..takkan jd master..dia mengesyorkan saya menggunakan produk berikut:

1. Vitamin E
2. Vitamin C
3. B Kompleks
4.GLA (sebab sy nk conceive jg)
5. Herblax ( utk detoks)

Sekarang ni saya dah consume selama 3 bulan..masuk bulan ke 3 saya mula tamak dengan menambahkan ESP dalam list saya..hasilnya tidakla terlalu drastik ( sbb naik jerawat tu pun dr sek menengah..dah lama sgt..takkan nk hasil dlm tempoh yg singkat pulak kan..).yg penting ada perubahan:

1.muka jadi lembab..kalau sebelum ni asyik kering di bahagian tertentu muka
2.kulit jd sekata..
3.jerawat dah malu2 nak keluar 
4. Kawan2 dah ada yg tegur muka npk ok
5.kulit lebih cerah..

Ni baru 3 bulan cuba..klu 3 tahun?pikiaq sendiri la..nak tau lebih lanjut..hubungi saya ok..

SID:1179268
No.tel:013-2782475
COD:sekitar puchong,putra height.






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...