Selling Fast!!

Tak Nak Sembelit


Sembelit? Tidak lagi!

Semalam telan herblax + Ostematrix .

Hari ni alhamdulillah...

Clear...tak de pun memulas ke sakit perut ke..

Itupun saya cuma ambil dos sket je.

Sesetengah orang yang mula ambil Herblax akan alami sedikit memulas sebagai signal perlu ke tandas..tapi untuk diri saya, bila dah biasa ambil, saya tidak lagi alami tanda tersebut.

So, sesiapa yang alami masalah sukar membuang, mungkin ada beberapa perkara yang perlu dipertimbangkan.

1. Corak pemakanan

2. Pengambilan air

Jika kedua- dua di atas sudah ok, mungkin anda perlu supplemen sebagai back up. Kadang-kadang, masalah lemah otot juga efek kesukaran untuk membuang selain serat tidak mencukupi. 

Ini kerana proses pembuangan najis memerlukan lengecutan dan pengenduran otot untuk singkirkan najis.Jika otot tidak kuat, boleh mengundang sembelit.

Yang bestnye...kalau konsisten ambil Herblax ni, boleh inchloss juga tau sebab:

1. usus jadi bersih,

2. toksin berkurang dalam badan

3. Badan lebih bertenaga.


Manakala Ostematrix pula sesuai sangat untuk orang yang:

1. Tidak suka minum susu

2. Selalu alami kejang otot

3. Sesuai untuk ibu hamil dan menyusu

4. Pentingkan kesihatan tulang

5. Alami sembelit dan migrain

6. Sukar tidur

Jangan ambil mudah ya jika kerap alami sembelit ni. Takut jika dibiarkan boleh membawa kepada mudarat lebih besar iaitu kanser kolon.

Jom hubungi saya untuk dapatkan produk elak sembelit. 

====================================

Produk sesuai untuk elak sembelit:

1. Herblax

2. Ostematrix

3. Alfalfa

4. Lecithin

====================================



* This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any diseases.

Harga Retail: RM

Harga Diskaun Saya: RM  (Anda Jimat RM )


*Harga di atas tidak termasuk harga pos RM10.60 (Semenanjung), RM21.20 (Sabah/Sarawak).





Bebas Cyst dengan Vivix

PERKONGSIAN: BEBAS CYST DENGAN VIVIX




Hari ini terpanggil untuk berkongsi cerita yang dikongsikan dalam group besar Shaklee saya.

Kisah seorang anak yang risaukan ibunya yang mengalami cyst.

====================================================================
CikNa Tak berkira belikan Vivix untuk maknya sebab hatinya cuma ingin lihat maknya sihat 

Pada 22/12/16 mak ada appoinment mak dengan doktor

Dua bulan lepas mak CikNa disahkan Cyst sebesar 5cm, doktor ingin buat surat refer hospital untuk buat operation sebabnya doktor kata sudah tahap bahaya sebab takut ianya merebak ke Ovari lain.

Mak cakap dengan doktor saya nak tangguh. Mak selalu mengadu sakit apabila kedatangan haid, rasa perut merengat-rengat lain dari yang lain hingga tidak sedar rupanya ia adalah Cyst yang sudah lama bertapak dalam tu!!! 

Allah, kesiannya mak syurgaku ini . Hati anak mana yang sanggup melihat mak dan ayahnya tak sihat ke, sakit ke

Luluh jantung CikNa bila memikirkan sebelum ni apa yang mak tanggung. Kalau dahulu mak dan ayah CikNa sanggup buat apa sahaja untuk anak-anaknya, kali ini sebagai anak CikNa membalas semula. Bila tahu mak CikNa ada cyst, tanpa berlengah, terus CikNa belikan mak vivix.

Yess!!! CikNa belikan vivix untuk mak hasil simpanan duit CikNa sendiri masa tu.Tak pikir apa-apa pun masa tu, walaupun harganya agak mewah, TAPI lagi mahal nilai kesihatan mak dan ayah. Cukuplah mata melihat mak dan ayah CikNa sihat, cukup lah melihat mereka tersenyum indah . Mereka jauh dari CikNa, dan jauh dari keluarga.

Mereka yang mengajar CikNa dan adik-adik belajar A,B,C, membaca semua. Kebahagian kita yang sekarang kerana adanya doa mak dan ayah kita selama ini.

Tarikh keramat 22/12/16 pada hari inilaj tarikh penting buat CikNa, syukur padamu Ya Allah 
Doktor sahkan yang mak tak perlu lagi ambil ubat hospital, itu petanda yang baik. Sujud syukur pada mu Ya Allah. Engkau la Maha Penyayang. CikNa selalu pesan dekat mak, mak buat solat hajat selalu sebelum dan semasa makan VIVIX ni.

Allah bantu, sebab Allah tahu kita usaha ,bukan duduk meredhakan diri sahaja.

Bantulah keluarga, sayangi mereka

====================================================================

Kenapa Vivix?


Vivix merupakan produk Shaklee yang mengandungi bahan aktif resveratrol dan poliphenol yang merupakan bahan penting dalam membaiki dan mencegah sel dari kerosakan radikal bebas. 

Kerna itu dikatakan Vivix mempunyai antioksidan tinggi. 

Testimoni :


* This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any diseases.

*Harga di atas tidak termasuk harga pos RM10.60 (Semenanjung), RM21.20 (Sabah/Sarawak). 

Jom Kenali Lecithin

APA FUNGSI LECITHIN?


Lecithin adalah pengemulsi semulajadi yang bertindak dengan cara melekat pada lemak dalam darah seterusnya mengapung dan mengelakkan dari lemak degil tersebut melekat pada dinding membran.

APA KANDUNGAN LECITHIN?

Lecithin Shaklee mengandungi sumber semulajadi daripada kekacang soya di mana setiap kapsul mengandungi 520mg lecithin soya termasuk 80mg kolina dan 48mg inositol. 

Lecithin yang dirembeskan oleh tubuh akan menghasilkan acetyl-kolin, inositol, fosforus dan lemak tak tepu.

APA FUNGSI KOLINA?

Kolina penting dalam diet harian kerana fungsinya menyokong kesihatan otak, hati, kardiovaskular dan pembiakan. 

Kolina adalah suatu komponen neuropenghantar asetilkolina yang terlibat dalam penghantaran mesej kepada otak dan sistem saraf. 

Maknanya selain untuk menghapuskan lemak degil, kolestrol dalam badan, Lecithin juga boleh membantu otak kita berfungsi dengan cerdas.

APA KELEBIHAN LAIN LECITHIN?

  • Ia boleh melindungi hati kita ~ Bagaimana? Lecithin boleh menghalang enapan lemak di hati, sirosis hati dan hati berlemak. Yang baiknya ia juga boleh membantu memulihkan kesihatan hati.
  • Memecahkan lemak dan kolestrol ~ Caranya? Lecithin bertindak sebagai 'pembersih' salur darah, pengambilan tambahan membantu mengemulsi dan metabolisma lemak, kolestrol dan trigliserid dalam tubuh kita.





  • Melangsingkan ~ Menghalang obesiti. Kalau kita ambil Lecithin dalam kuantiti yang betul maka makin cepatlah pembakaran lemak degil dalam tubuh kita berlaku. Lepas tu jadilah langsing semula tanpa penyakit kerana ianya seimbang dengan tubuh badan kita.
  • Mencantikkan otot dan kulit. Ia mengelakkan kulit bersisik/kering terutama yang kerap menggunakan pendingin hawa. Lecithin boleh membentuk membran sel, melembabkan serta menghaluskan kulit supaya kulit kita jadi cantik, juga boleh mengaktifkan metabolisma sel dan melambatkan penuaan
  • Memperbaiki alergi ~ Lecithin boleh menghalang platlet darah dari mengaktifkan tisu gegelang di dalam salur darah yang boleh menyebabkan alergi semakin paarah seperti penyakit kulis spt dermatitis dan demam alergi. 
  • Menghalang kejadian batu karang ~ Batu karang tu terjadi akibat dari kolestrol yang berlebihan alam badan kita. Jadi Lecithin akan bertindak untuk pengemulsi supaya kolestrol yang mencanak-canak tu dapat dihalang dari menjadi batu karang. 
  • Mempertingkatkan daya ingatan dan meringankan stress ~ Kolina yang saya nyatakan di atas tadi akan berfungsi untuk penghantar/ agen saraf kranial yang boleh mempertingkatkan kuasa pembelajaran, memperbaiki daya ingatan, menghalang Alzheimer dan meringankan stress.
  • Menghalang tekanan darah tinggi ~ Caranya? Lecithin boleh menghalang arterioklerosis, menggalakkan peredaran darah. Maknanya Lecithin menghalang darah daripada tersekat atau tersumbat.
  • Boleh juga untuk mengatasi masalah prostat lelaki 
  • Meringankan sembelit ~ Fungsinya untuk melembutkan najis dengan cara melembabkan usus dan meleraikan toksin dalam usus.

LECITIN SANGAT MEMBANTU IBU BERSALIN/DALAM PANTANG

  • Lecithin boleh membakar lemak yang berlebihan dalam badan ibu baru bersalin .biasanya lemak-lemak terkumpul ketika mengandung.
  • Lecithin ini juga boleh berperanan untuk mengurangkan risiko clog duct atau duktus susu tersumbat
  • Lecithin boleh membantu ibu mengatasi masalah lost of short term memory yang biasa akan dialami selepas bersalin.
  • Lecithin juga boleh membantu menyalurkan inositol dan kolin dalam susu ibu untuk meningkatkan perkembangan otak bayi.

* This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any diseases.

*Harga di atas tidak termasuk harga pos RM10.60 (Semenanjung), RM21.20 (Sabah/Sarawak). 


Berhenti Bela Toksin!

Toksin vs Detoks


Kenapa dalam Shaklee ditekankan Detoks? 

Jom baca perkongsian ini. 

BERHENTI BELA TOKSIN!

Macamana nak buang toksin? Kita DETOX ! 

Detox adalah cara kita bantu tubuh kita untuk mengeluarkan toksin. Bagaimana?

1. Kurangkan makanan berat dan terproses

2. Kurangkan kuantiti makanan

3. Bekalkan nutrien yang betul untuk organ detox kita berfungsi dengan baik.

Kita tak akan berjaya dalam detox jika organ detox kita tidak dipulihkan. Diet tapi usus berkerak, Hati penuh lemak. Kita tak akan sihat juga. Organ-organ ini mesti dipulihkan dan diberi nutrien yang cukup untuk bekerja dengan effisien

Organ detox yang sihat membantu kita untuk mengeluarkan toksin dari tubuh. Jadi, itu matlamat detox. Detox untuk keluarkan toksin. Dan kesan sampingan toksin banyak dalam tubuh adalah KEGEMUKAN

Sebab itu, bila kita cuba kurus dan buang lemak, tanpa buang toksin, kita tidak akan berjaya, sebab tubuh kita akan kembali menghasilkan lemak untuk simpan toksin tersebut.

Itulah yg kita kecewakan setiap kali berdiet dan kita gelarkan ini DIET YO-YO


Kenapa? 

Tubuh kita tidak akan membiarkan toksin berada di dalam darah. Ia akan meracuni sistem tubuh. Level toksin di dalam darah hendaklah rendah

Jika begitu, dimana toksin ini boleh disimpan?

Toksin ini akan tersimpan dalam lemak. Lemak akan membantu tubuh kita mengeluarkan toksin dari dalam darah. Jadi kita terselamat dari mempunyai DARAH BERACUN.

Hubungi saya untuk dapatkan produk detoks dan join program detoks. 


* This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any diseases.

*Harga di atas tidak termasuk harga pos RM10.60 (Semenanjung), RM21.20 (Sabah/Sarawak). 


Vitamin C Untuk Lebih Sihat.

HANYA SEBIJI SEHARI

Hari ini saya berpeluang follow up pelanggan saya iaitu Puan Asma. 


Beliau kali pertama mencuba Vitamin C atas saranan doktor.

Beliau seorang surirumah dan mempunyai 2 orang anak kecil. Selalu alami demam dan selsema, akhirnya membuatkan beliau cuba Vitamin C untuk tingkatkan sistem imun tubuh.

Selepas 6 hari mencuba Vitamin C, beliau berkongsi pengalaman yang sangat menggembirakan hati saya.



Semoga beliau sentiasa diberi nikmat kesihatan yang baik.

Jom tengok apa kelebihan Vitamin C ni hingga begitu sekali feedback Puan Asma.


Jom dapatkan Vitamin C untuk kesihatan yang optimum.

* This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any diseases.

*Harga di atas tidak termasuk harga pos RM10.60 (Semenanjung), RM21.20 (Sabah/Sarawak).


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...